Merhaba herkese oğluma hakan ismini koymaya karar verdik. Evlendik evleneli oğlum olursa kaan koyucam dedim ama öğrencilerimde de görüyorum kağan diye yazılan var kaan yazan var o yüzden vazgeçtim netlik olmadığı için hakan’a karar verdik. Hakan ileriki yaşlar için güzel karizmatik bir isim ama çocukken ağır mi sizce