seyram depsizoo valla ben şuan keşke karnımda olsaydı da az uyusaydım kesintisiz diyorum o yönden özlüyorum 😂😁
Kubra_123k Benimde 37+4 ilk hamileliğim kasılma dediğiniz şey karında sertleşme mi oluyor karnımın bi tarafında sertleşiyo top gibi çıkıntı oluyo bebek sanki kendini geriyo gibi ve çok hareketli
seyram depsizoo kaç haftalık ki şuan canım. İlk hafta bebekler çok uyuyor varla yok arası oluyor sadece emziriyorsun onda. Olabilir belki 🙊😂
seyram depsizoo hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 ilk bir kaç hafta çok uyuyorlar sonra başlıyor uyanıp ağlama dönemleri 😁 ilk günler ne kadar kolaymış bu muydu yani çocuk bakmak demiştim 😂🌼
Cennet-polat Goxun son 6 ya kizlar bebek 10 haftadır doğum pozisyonunda ama kanala girmemis çok yukarda ve kasılıyor böyle olup son anda kanala giren varmı yada hala kanala girmeyenler varmı ne yaptıysam ise yaramıyor
seyram depsizoo Allah yardımcınız olsun inşallah rabbim sağlığına kavuştursun sağlıklıca kucağınıza alıp bu günleri unutursunuz inşallah 🙏😔😔