Minnos07Mom 23+3 haftalık hamileyim kızlar. Dün balkonda hali yıkamıştım gecem mahvoldu sancılı ishal var wc ye 10 15 kere gitmisimdir. Üşüttüm sanırım boş boş öğürüyorum da ishalin nasıl geçer bilgisi olan var mi kola denendi fayda etmedi şancı devam ediyor
Minnos07Mom BabyYoda Patates haşladım limon suyu içtim yok az biraz yoğurt ye dediler onu da yaptım hala ayni sancıyla ac ye gidiyorum . Devlet hastanesi acili bağırsakların çok çalışıyor d3di ekstra birşey yapamam dedi gönderdi
Bsrahb Minnos07Mom Allah kimsenin başına vermesin son günlerim olsa herhalde doğururum derdim değişik bi sancı
Bsrahb Minnos07Mom ben normalde şort iLe yatıyordum akşam çorap uzun pijama iLe yattım bugün daha iyiyim üşütmemek gerek galiba
madame şase probiyotik yarim cay bardağı suya katip içiyorum cok iyi geliyor ayni gün geçmezse bazen 2 tane farklı saatte içiyorum yada ertesi güne bi tane daha