Allah hepinizden razı olsun kabus gibi gecti ama sonunda pasami aldım kucağıma yalniz dikisler uzun süre agriyacak acıyacak gibi duruyor korkutmak istemedim iyice ayrıntıya girip benimki zor oldu diye herkesin ki zor olacak diye bisey yok allah’ım dan dilerim bütün hamileleri o yolda koymasın rabbim fazla acı cektirmesin kimseye sizde güzelce dogurun inşallah 🤲🥺🥲