Kızlar banyo çok kötüydü bende azda olsa biraz temizleyeyim dedim kaç zamandan sonra bugün iyi hissettim kendimi kalkıp biraz temizleyeyim dedim o pembe kireç çözümü kullandım ((diverse galiba)ağzımı burnumu da kapatmıştım ama biraz kokusundan etkilendim galiba kötü bişey olmuş mudur 🥺 ne yapmam lazım yiyecek falan etkisini götüren