Yalancı sancı sanırım basenlerinize giren ağrılar çünkü benimde kasığımdan bacağıma doğru ağrılarım sancılarım oluyor. Ekim annesi diyince benim de haftam 28+6 belim çok ağrıyor geceleri de yalancı sancılarım oluyor. Şişkinliğinizi bilmiyorum belki gazınız vardır o yüzden de sancı çekiyor olabilirsiniz ama ilk gebelikse öyle sızılar acılar olması normalmiş rahimde bebek büyüdüğü için oluyormuş canım