Minelll41 Kızlar 36+5 im . Dün gece kasıklarımda ve belimde ağrı vardı. Şuan güncel bi ağrı yok . Daha demin tam gülüyordum içimden bir şey aktı . Beyaz hafif kıvamlı bi akıntı . Doğum belirtisi mi acaba