Selcukmerve ben 8 gün önce sezeryan oldum ilk gün lansinoh ile sütümü sagdim agiz sütü dediğimiz ilk süt geldi. Sezeryan olunca hemen süt gelmiyor genellikle ilk iki gün saginca cok az geliyordu 3. Ve 4. Gün daha da çoğaldı sonra kendi sütüm gelince sağmadim ama açıkçası benim isime yaradi ilk basta pompa ile sagim yapip tam sut gelecegi zaman bebegin ağzına veriyordum memeyi böylelikle sut gelince bebekte emmeye devam etti