Rahime_47 Minik_kalplim_ ben her kontrole gidince kalbim duracak gibi oluyor😊hep diyorum bu kontrolden sonra korkmicam artik gene ayni😁10+5
poyrazinannesi3547 Minik_kalplim_ 2 gün sonra var kontrol geçen haftada gtmştm keşke hergün görsem iyimi degilmi diye deliriyorum bazen
Mlhameliha Minik_kalplim_ biradan giidecm bende korkuyorum her defasında bebekle ilgili bişey duyucam diye
SenaHifa Minik_kalplim_ kontrolden geldim 32+0 çok mutluyum artık 2 haftada bir görücem oğlumu 😁 2.100 olmuş normal doğum istiyordum inşallah 3 buçuğu çok geçmez 😁
Minik_kalplim_ Rahime_47 ilk zamanlarda bende korkuyordum sürekli gitmek istiyordum ama ilerleyen zamanlarda tekmeleri yiyince o korku kalmıyor 😂
Ugurhilal Minik_kalplim_ ya bende gittim bebeğim dönmemiş daha da asla dönmez dedi doktor 100 sancın var dedi ama ben gram hissetmiyorum ne olacak böyle bilmiyorum