Nisanalmina
Merhaba anne adayları
Bir sorum olcak ve acil cevaplayabilirseniz çok sevinirim.9 haftalık hamileyim saçlarımda çok fazla beyaz var bizde genetik olduğu için beyazlarımız başın ön kısmında olduğu için çok kötü görünüyor .hamileliğimi öğrenmeden önce boyatacaktım fakat öğrenince yaptırmak istemedim haliyle şuan beyazlarım tavan yaptı .bende internetten ve doktor sitelerinden küçük çaplı bir araştırma yaptım .zararı yoktur yazıyor çoğunda .şuan saçlarımı boyatıyorum ve 10 dk tutup hemen yıkıcam.sizinde fikirlerininizi alabilirmiyim çok teşekkürler