Merhaba kızlar bugün hastane çantamı hazırlayacağım. İlk dogumum Nisanda olmuştu. Simdi ağustosun sonunda olacak sezeryan. Ama çantaya ne koyacağını pek kestiremiyorum sıcak olursa falan ne giydirecek bebeğe yine uzun kollu zibin uzun kollu tulum mu giydirecek? İkisini üst üste değil de tek bir kat mi giydireceğim? Hemsireler de bilgi verir ama Yanımda eşim kalacagi için size sorayım dedim siz ne koydunuz çantaya?