Arkadaşlar kızım sarılık olmus. Bir gün yattık hastanede taburcu ettiler . Gözlemlediğim kadar kızım sürekli uyuyor . Sıcaktan sarılık yaparmi . Çünkü hastaneye girdiğimizde gözlerini açıyor serin bir yere girdiğimde ağlıyor .ama sıcak bir yerde direk uykuya dalıyor ve uyanmiyor .. bu yüzden beslenemiyor .