Ne olur ne olmaz diye Wee’nin manuel göğüs pompası setini aldım, içerisinde süt saklama kapları ve cam biberon da var ayrıca üstelik 40 tl, e bebek den aldım, tavsiye ediyorum, dediğin gibi sonra gerekirse iyisi alınır, sağlıkla kavuşalım hepimiz 😊🤲🌸