Kızlar ben anlamıyorum bu zaman a kadar O kadar çok post okudum ki gerekli gereksiz Kaynanadan tut eltiye kaynanadan tut eltiye Eltiden tut kendi annesin kendi annesinden tut düşük yapana ağlayana kocasıyla kavga edene karabasanına doğuranına burası açık bi form herkes düşüncelerini paylaşmak için burada etkilenirsin beğenirsin beğenmezsin korkarsın tıklayıp girip yazmazsın bi de bunun için kalkıp yok yeter artık meter artık başlık açmazsın ben anlamıyorum kendinize neyin malzemesini arıyorsunuz bende çok güldüm üzüldüm mantıklı BUldum mantıksız BUldum ama beni ilgilendirmez burda
@adm açılan post u görmüyor mu yanlış olduğunu düşündüğü bir şey el atmıyor mu neye karışıyorsunuz sen kaynananla derdini anlatınca hoş dedikodusunu yapınca başka birisi ben bunu yaşadım onu yaşadım deyince değil etkilenip korkuyorsan girme etkilenme bende bi çok post a girmiyorum bile üzülürüm diye bile bence bu yeter diye sayfa açanlara yeter artık sizene burada saygısızlık yapılmadı sürece insanlar düşüncelerini istediği gibi dile getirir kimseyi tuttuğumdan falan değil boş boş şeylerl uğraşıyorsunuz ya ne gerek var herkes hamile herkes bişey yaşıyor saygı duy otur görmek istemiyorum sadece bebeğimin gün gün ne oldunu merak ediyorum diosan girme abi post lara bakma ilgilenme artık dedikodu kazanı oldu yani insanlar lazım konulara cevap vermiyor kimse kim ne paylaşmış ne yazmış karışamaz yanlışım varsa buyurun dinliyorum !!!!