Canım Allah’ın izniyle sütün bol gelirse ve bebek emmeye yetişemezse süt gögüste birikiyor ve gögüsü taş haline getiriyor,mastit deniliyor buna.
o zaman. Mutlaka senin çekmen gerek sütü…el pompası yetmiyor.biraz araştır uygun fiyatlı elektrikli bir model al kullanmazsan satarsın