Canselyaren doktorum bana hiçbir zararının olmadığını söyledi ben de zaten güveniyorum kendisine çok çok az bir bölümü ile bakıyor zaten canım hiiiç acımadı rahat olun. Sonrasında da hiçbir sorunum olmadı, şuan 18+3 haftalığız🥰 sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻