Karpal tünel sendromu olabilir doktorum magnezyum verdi ama bi değişiklik olmadı açıkçası. Fizik tedaviye git istersen , ben günde en az 3 defa bileklerime buz torbası koyuyordum 15dk. Bide el bilek ateli almıştım 7-24 takıyordum çok şükür 2 ayda rahatlattı şimdilik bişeyim yok