izmirlitazeanne Kızlar selam söyle 15 haftalığız. İnanılmaz mide yanması yaşıyorum. Yaşayanlar nasıl çözüm buldunuz 😔😔 neler yemediniz lütfen yardımm
Fat-45fat izmirlitazeanne elma ye canım Azaltıyor maden suyuda öyle .Kesin çözüm dersen gaviscon al iç geç bi zararıda yok
ilyesta izmirlitazeanne domates yakar mideyi. Dondurma çikolata baharatlı yemekler. Doktorunla konuşup ilaç al bu mide yanması çok iğrenç bişey ya
Fundabshn izmirlitazeanne Aynı durumu bende yaşıyorum ama hergün değil, genelde ağır yemekler yediğim zaman mide yanmam çok oluyor ve bana en iyi gelen şey karpuz suyu oldu denemenizi tavsiye ederim belki sizede iyi gelir 💕
izmirlitazeanne ilknurd_98 içiyorum biraz etki ediyor sonra geçiyor. Ne rahatsız etti onu da bulamadım. Ekmek domates peynir yedim. Peynir az tuzlu 😔😔😔
Fatma1533 Ben yanma başlayınca bir kase yoğurt yiyorum geçiyor ama etkisi kişiden kişiye de değişebilir bir deneyin inşallah iyi gelir
bahtnurr1 Süt anlık tahatlatıyordu ama ilaç içiyorum ben yaa , bide neyin rahatsız ettiğini bulmuştum onları yememeye çalıştım
Mom06226 Yediklerine dikkat et süt sade soda yoğurt bunlar iyi geliyor diye biliyorum cok zor umarım geçer
izmirlitazeanne Mom06226 inşallah süt içtim ama anlık etki etti. Yoğurtta hazır yoğurt yiyemiyorum mayalama deneyeyim
sheker06 izmirlitazeanne normal ekmekse mayasından dolayı yanıyor olabilir, ben şahsen mayalı şeyler tüketince midem yanıyor 😒
izmirlitazeanne bahtnurr1 ikisini de tüketmiyorum allahtan ☹️ Çikolata çok severim normalde ama hamilelikte tiksindim