Prenses21 canım nst de bayağı sancın görünüyor o yüzden doğumu başlamamız gerekli demişler sana. Normalde sancısı olmayan bir kişinin dümdüz oluyor alttaki nst değerleri, ama senin bayağı inişli çıkışlı ki 20 dk içinde bayağı yükselmiş alçalmış. Inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 😊