Bende 33.haftadayım ve 17 kılo aldım Dr um kızıyo bana ama yapacak bıseymı yok zaten cok yiyen bırı degılım bana sürekli meyveyi az ye çikolata az ye börek çörek yeme dıyorda zaten bunları fazla yemem sadece tatlı bıraz canım cekıyo bu aralar gebelik sekerim yok aclık tokluk sekerım cok ıyı cıktı tiroid hastasıyım ve ödemım var belkı ondan boyle cıkıyordur bılmıyorum 🤷♀️🤷♀️ ama sürekli kılo almaktan Dr un da buna dıle getırmesınden cok sıkıldım inşallah cabucak verırım bu kiloları 🙄🥺🥺