Arkadaşlar merhaba, devlet hastanesinde takipli olduğum doktor 1 ay önce ağustosun ilk haftası gel demişti. Kendisi normalde riskli gebelere bakıyor ama bizim farklı bir iletişimimiz oldu sağolsun benimle de ilgileniyor. Randevu açılmıyor kendisine, o yüzden mesajla yazıyorum cevap veriyor şu gün gel diye. Bugün sabah 8 de mesaj attım, gördü ama cevaplamadı, muhtemelen de yoğunluktan unuttu kaldı öylece🤭 ben de her gelen mesajı ondan sanıp heyecanlanıyorum 😅🤦🏻♀️ bana bir akıl verin kendimi nasıl hatırlatayım, şimdi hemen mesaj atmak istemiyorum ama siz olsanız ne yapardınız yorumları alayım🤭☺️
Not: 1 ay 1 hafta oldu son kontrol üstünden