20 haftalık hamileyim hemofili hastasıyım bebeğim erkek hastalığım onada geçmiş.. bi kızım var onda yok erkek bebeklere geçiyormuş doğumda ölüm riskim çok fazla bu yüzden gebeliği sonlandırmak istiyorlar Çarşamba günü konsey toplanacak dua edin nolur