Seda6019 şart sayılmaz ama olsa iyi olur biraz açık yazacağim net anlamanız için. Mesela memeniz büyükse sütyeninizi hiç açmadan direk içinden çıkarıp bebeğin ağzına verebileceksiniz ya da penye sütyen kullanip memeyi alttan çıkarıp da vermek bir seçenek ama bunun için biraz büyük olması lazım memelerin. Mesela benimki küçük rhaat emzirmek için kopcayi açıyorum. Çok sütyen kullanan biri olmadığım için sorun olmuyor. Bu yazdıklarım emzirme sütyeni için de atletin ise şöyle bir artısı var tişörtü açsanız bile karnınızı açmanız gerekmiyor mahremiyet daha yüksek oluyor. evet emzirme örtüsü var ama birincisi hava çok sıcak bebekler zaten emerken terliyor örtü örtünce ekstra havasız kalıyor ikincisi pek çok bebek elleri hareketlenmeye başladıgi andan itibaren hem örtüyü açmaya çalışıyor hem de kendi ağlayıp çırpınıp örtünün altında durmuyor. Bence her kadının bir emzirme sütyeni bir emzirme atleti olmalı sonrasında yaşam koşullarını rahatlığına giyim tarzına göre ister arttırır ister kullanmayı bırakır