Kızlar park beşik aldık kurduk çok oldu. Ama hani bir yeni kokusu olur ya ağır. Öyle kokuyordu. Kurulu şekilde cam kenarına koydum hep havalandı ama halen çok az kokusu var gibi geliyor. Hem bir temizlenmesi de gerekiyor diye düşünüyorum. Neyle nasıl silebilirim kumaşına zarar vermeden? Tecrübe eden var mı?