merry8y Dış gebelik değilmiş canım cumartesi doktorum baktı, dış gebelik degil, kanama alanı yok, sag ve sol yumurtalık iyi, rahim kalınlaşmış dedi. Pıhtılaşma için iğne ve aspirin kullanıyorum. Suan şifa oluyo ama allah korusun kanama falan olsa baya kötü olur. Şimdilik yolunda görünüyor inşallah hayırlısı olur🙏🌸