Eg16 Arkadaşlar 31 haftalık hamileyim boğazım şiş ve biraz halsizlik var parol hiç bi işe yaramıyor😔 Ne yapmalıyım be içmeliyim ya😔
Sekerkupu Eg16 Öncelikle geçmiş olsun biraz klasik olacak ama ballı ıhlamur , ballı ılık süt içmeni tavsiye ederim yutkunmakta problem yasarsan pastil alabilirsin onun dışında bol bol dinlen 🤗🤗
34Kubra Eg16 geçmiş olsun benim de ağrıyordu . ballı zencefilli süt iyi geldi . Zencefilli limonlu ballı çay bir de .
Evindarr Eg16 bu sıcaklara dayanmak çok zor. Ben de buzlu su olmadan susuzluğum geçmiyor. İçince de boğazım ağrıyor 🤷
Eabkrc Eg16 Bende cok kotuydum 3 gun serum takildi acildeydim parol taktilar 1 gun si rada bos serum takildi
Hzlsn 34Kubra ne kadar hamile varsa tanıdığım hepimiz aynı zamanda hasta olmuşuz demek ki sizinde dediğiniz gibi tek iyi gelen şey zencefil limon ballı çay oldu
Eg16 Eabkrc Dün bende gittim parol takalım dediler istemedim eve gelince içtim gün içinde 3 tane kadar içebilrsin dedi doktorum ben yinede 1 tane içmeye çalşyrm😔
Eg16 Hzlsn Şimdi adaçayı içtimmbok limonlu boğazım falan iyi geldi faranjit olmuşum bende evin içinde nasıl olduysam artık🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Eabkrc Eg16 evet fazla icmeyin hatta krndinizi iyi hissederseniz biraz hapida birakin dr banada oyle dedi zarar sonucta bebege dedi. Olabildigince limonlu acik ve ılık cay icin bana cok faydasi oldu
Hayal_et07 Eg16 sanırım salgın var ben de grip oldum boğazım aşırı ağrıyor ve acıyordu ılık suya limon sıktım, 1 tatlı kaşığı bal ve biraz karabiber ekledim içti. tuzlu suyla gargara yaptım. Her şey içemiyoruz maalesef😞
dertist Eg16 bir siseye limonu dilimle koy uzerine su surekli onu tuket geciriyo bendede vardi iyi geldi
Seraykg Ah çok geçmiş olsun benimde 2 gündür boğaz ağrım var ara ara konuştukça öksürük ve burun akıntısı burda o kadar çok covid pozitif vakası okudum ki korkmaya başladım açıkçası 😔
Seraykg Eg16 2 gündür ballı süt içiyorum et suyuna çorba birde portakal yiyorum tek yapabildiğim şu anda bu