aselsmom İçime sinen güzel bir erkek ismi bulamadım sizler bebeğinize ne isim koyacaksiniz iki ismi olsun istiyorum
Oznurakts aselsmom Hep oğlum olcak saniyodum ama kızım olacakmış. Beğendiğim isimler şunlardı Karan Ata Ali Asaf Barış Gürkan Eşimin adı gökhan ’da güzel :) kaderleri güzel olsun Sağlıkla doğsun inşallah 🌺
Mom06226 bizimki de büyük bir ihtimalle erkek olacakmış şimdiden beğendiğim isimler bunlar 😌 Aren Sıraç Adar Mirza Hazar Giray Civan Mahir