Minik0 eylul02 31+3 olduk cok sukur. 1502 kilo olmusuz . Bizde gebelik kaşıntısı var kasinmaktan uyuyamiyoruz ya😔
eylul02 Kbra_em Benımde bugün 😊 cok merak ediyorum hazırlıklar ne alemde ben henüz hiçbişe yapmadım çantam hazır degil
Hly01 Minik0 size normal mi dedi doktor bizde 31 arti 2 de gittik 1466 dedi ama azmış bir takip edelim dedi bir de karin cevresi küçük dedi ondan yani bakalim çarşamba yine gidecez insallah artmistir kilosu
Minik0 eylul02 bazi gebelerde olabiliyormus. Karaciger enzimlerim felan temiz çıkıyor bir sorun yok tahlilerimde ama ellerim ve ayaklarim biranda sinek ısırığı gibi kasinmaya basliyor ozellikle aksam saatleri ve saatlerce kaşı zor geçiyor.
Kbra_em eylul02 bizim çantamız hazır :) 30 haftamızda bitti herseyi.. Bi evimin temizliği kaldı onuda 1 2 haftaya yapıcaz. Sizin cinsiyeti ne peki.
kayaebru9088 31+2 olduk bizde kaşıntıdan ziyade kurdeşen döker gibiyim bütün tahliller temiz havalardan sanırım geçen perşembe 1kilo 500gramdik bakalım haftaa kaç olucaz.ellerde uyuşma diş eti kanaması içinde geçen hafta magnezyum başladık bakalım 🥰
Emsare Belinay01 aynı gündeyiz bizim de aynı kg 1822 gram :) burda 2 2,5 kilo yazanlar vardı doktor gelişimi güzel normal dedi ama küçük mü diye bi şüpheye düşmüştüm
kukiveannesi eylul02 31+3 üz yarın kontrol var en son 1 kg idi🙈 güzel gidiyor aslında ama geceleri bel ve karın ağrılarım başladı birde akıntım arttı😕
SenaHifa eylul02 32 olduk bugün 🌸 bol bel ağrılı masajlı sıcaktan daralmalı geçiyor günler artık Eylül gelse de doğursam diyorum 😁
Minik0 Hly01 canim oraya yanlis yazmisim 30+4 de gittigimde 1502 demisti simdi 31+4 uz . Cok sukur bir sıkıntımız yok ölçümleri feln herseyi normal .
Eyani eylul02 Bugün 31+1 günlük olduk, en son doktora 27 yada 28. Haftalıkkken gitmiştim kilosu 1300 gr’dı, ayın 17’sinde gidicem nasip olursa bir dahakine, çok merak ediyorum ne kadar olmuş, en önce sağlık tabi ama insan merak ediyor 😄😄
eylul02 Eyani aynen önce sağlıklı olsun da kilo sorun degil ama bende cok merak ediyorum kaç kilo olmuş:)