Merhabalar bugün 32+0 olduk çalışabilir raporu aldım sisteme otomatik girdiğini söylediler elime yine de bi kopya verdiler internette 37 de çalışamaz alın diyor ama doktor gerek yok dedi kağıda baktım 37.haftanın denk geldiği tarih izin tarih başlangıcı acaba o yüzden mi artık 37 de gerek kalmıyor çalışamaza güncel bilenler yazabilir mi