poyrazinannesi3547 gamzekubra normal ben 7 haftalıkken gttm kalp atışı vardı ben bilerek geç gttm Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Pembepanterr gamzekubra Normal canım ben 6 haftalıkken gidicem ama duyulmama ihtimali var 7-8-9 haftalıkken falan duyuluyor genelde
iki_tospik_annesii gamzekubra ben 4+4 de kese görüldü 5+6 da kalp atışı wardı ama 8 haftaya kadar normal bir şekilde karşılanıyor canım hiç sıkma canını yengemde benle birlikte hamile oda dün öğrendi 7+ 3 de kalp altışını duydu
gokcekocyigit07 Normal kese görüldükten 2 hafta sonra duyuluyor genelde, stres yapma, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 😊🤲
gamzekubra Drf kese net görünüyor sadece kalp atı yok haftaya duyulmazsa ne yapacağımızı konuşuruz diyince korktum
poyrazinannesi3547 gamzekubra Allahın izniyle duyarsn canım ben devlete gtmştm ilk açmadı duymadım 7 haftalıkken ama var dedi 10 haftalık oldum başka devire dedm ben kalp atışını duymak istiyorum diye o zaman duydum devlet bazen deli ediyor beni o yüzden artk ayda 1 kerede özele gidiyor um içime anca siniyor
Pembepanterr gamzekubra Duyulur canım dert etme er gebelik farklı mesela ilk gebeliğimde 6+3 te duymuştuk bunda ne zaman duyacağız merak içindeyim 😊 tam hatırlamıyorum ama sanırım ilk gebeliğimde vajinal duymuştuk kalp atışını ❤️
gamzekubra Pembepanterr benimde ilk geneliğimde 6+1 de duymuştum vajinal olarak bunda tedirgin oldu m nedense