gamzeozer16 Sonuç göstermek için randevu almaya gerek varmı arkadaşlar , randevuda almazsak sıradan nasıl giricez bilemiyorum 🤦♀️ Hastane iyi doktor çok iyi ama gel gelelim randevu bulamamak işi bozuyor.
Yenigelin543 gamzeozer16 benim doktorum yaşar can her gittiğimde randevu bulamazsak diye imzalı kağıt veriyor onla kayıt yaptırıyorum yoksa gerçekten randevu bulamiyorum
gamzeozer16 Esraali malesef cok uzak otobüsle gidicez artıkda işte birde randevu bulmak kolay olsa keşke.
gamzeozer16 Esraali evet o konuda çok iyi temiz düşük yaptıgımda bende yattım odalarda duş vs var cok iyi tertemizdi. Diyorum ya hastane çok iyi güzelde birde randevu sorunu olmasa ☺️
gamzeozer16 Yenigelin543 hm acaba benim doktorumda öyle yaprmı kime giderseniz fark etmez dedi ama ben zırt pırt doktor değiştirmek istemiyorum her biri farklı seyler söyleyip insanın kafasını bulandırabilirler cünkü
Yenigelin543 gamzeozer16 Evet öyle oluyor bazen çok beklediğim oluyor bazen hemen alıyor muayeneye hiç belli olmuyor
gamzeozer16 Yenigelin543 bazıları muayneye gelmiyor randevularını iptal etmedikleri için biz randevu bulamıyoruz onada sinir oluyorum gelmicekseniz iptal edinki bizler faydalanalım. Sonuç göstermek için kayıt açtırmaya gerek varmı
Yenigelin543 gamzeozer16 var diye biliyorum ben şeker yüklemesi yaptirdigimdada bu kağıtla gel demişti
gamzeozer16 Yenigelin543 hımmm anladım insallah sıra buluruz doktor anca Çarşamba günü ordaymış bakalım kısmet🤦♀️ Sabahtan gidip sıra alırız artık😄
gamzeozer16 Mom54755 doktorum şehir hastanesinde bir de sevket yılmaza pek gitmek istemiyorum açıkcası 🤦♀️