annesinin_beybisi Senem_kirecci yanı hamile değilim ama baya inmiş gibi yani aşağıda daha ne kadar inmesi lazım bence yeterli😁
Senem_kirecci Selin12- 37 canim bana da inmiş gibi geldi bide çok fena bacaklarım ağrıyor kafa mi baskı yapıyor sanki kanala girdi dün ağrım oldu
annesinin_beybisi Esraali yürümek çok zor olur dimi ya hatta tuvalete gitmek sürekli önünde bir engel var gibi 😁
asyahumam Esraali 38+4um hiç inmedi karnım ne zaman inecek 😁 inmezse doğum zor mu olur ki ille de inmesi mi gerekiyor acaba
Selin12- annesinin_beybisi benim ilk iki hamileligimde benim karnımda çok fazla inmişti en son ayak uçlarına bile göremiyorudum hatta yürümek bile çok zordu
2sy Kanala girip girmedigini ultrasonda goruyor mu doktorlar acaba? Bugun benim de karnim bi inmis gibi geldi de..
Selin12- annesinin_beybisi ben ayakkabı giyemiyordum eşim ayağıma terlik giydiriyordu biri koluma girip o şekilde yürüyordum zaten o durum fazla sürmedi doğurdum