hicransun sizinkini benzer durumum yok ama benimde Baska sebepten erken dogum riskim var
30 haftalıkken 2 gün hastanede yattım ciger geliştirici yapıldı hap verildi sonra taburcu oldum
Dünde agrıyla beraber hastaneye gittim nst de sancı cıkmadı ama plesanta previa durumu var bende o yüzden yatıs verdiler ben kabul etmedim acil durum olursa gelirim evim yakın deidm imza atıp cıktım suan cok sukur iyiyim Bi sorunum yok 35+1 olduk haftaya kadar dursa yeter 36 37 arası sezeryan olucam 🤲