Happy-41 eğer evde bu şekilde yaptığınizda yüksek çıkarsa dahiliyeye gidin sizi diyetisyene yönlendirir. Diyetinize uyun ve ölçüme devam edin, diyete rağmen yine yüksek çıkmaya devam ederse tekrar dahiliyeye gidin o size insülin başlatır. Ama insülin son çaredir yani. Şekeri ölçüm aleti ile yüksek çıkan bi insana yükleme yapmak zaten mantıksız, öyle bi durumda doktorunuz yükleme teklif etmeyecektir. Etmemelidir. Şeker aletini internetten bile alabilirsiniz ben optima marka kullanıyorum mesela, memnunum.