Sedddaaa Her zaman eşim yazardı bu sefer ben baba adayı olarak yazıyorum , eşimin normal doğumu başladı sizlerden dua istiyorum , darısı sizin başınıza teşekkür ederim
Beyzan Sedddaaa Allah sağlıkla kucağıniza almak nasip etsin inşallah siz de sakın kalın eşinize destek olun 🙂