Aysegull61erva Selam güzel annişler 🤗 17+3 hamileyim ikinci gebeliğim hareketlerini net bir şekilde hissediyorum ama hep kasıklarımda bu normal mi sizce????
2-prensesannesiii Aysegull61erva Evet ilklerde aşağıda oluyor sonra çıkar yukarı. Bende 4. Gebeligim 16. Haftadayim ama haal emin olamıyorum bebek mi gaz mi diye 😂😂🙈
Leylakkk Hamileliginiz ise size bir sorun olacak benimde 2 3 gündür bazen kasiklarimda bazende gobek deligi altinda pit pit birseyler hissediyorum 19 +0 olduk bugün bu bebe hareketlerimizle sizce emin olamiyorum🙈 saglikla kucağınıza alın sizde bebisinizi❤