Bende Betül hanıma gidiyorum geçen hafta gittiğimde ekran bozuktu doktorun ultrason cihaz ekranından zorla gördüm bebeği renkli resimde hiç alamadım malzemesi aylardır yok.Konak Hastanesinde görümcem doğum yaptı resim konusunda sıkıntı yaşamadı ama orda da epidural istedi iki saat sonra epidurali vurdular vurdukları gibi doğurttular, Doğum anında kesi atmadıkları için çok fazla yırtığı oluştu , o yüzden Konak Hastanesine gitmedim cihanda Betül hanımda normal doğum yapan var mı