Merveidareci Korktuğum başıma geldi sadece öksürükten dolayı covid testi vermiştim gece sabah pozitif olduğunu öğrendim. 12+ 2 Gebeyim .Birazdan filyasyon ekibi hastaneye götürmek için gelicekte ama korkuyorum bebeğime birşey olcak diye
Meless Merveidareci merak etmeyin çoğu gebe covid geçirdi bebişleri sapasağlam. Grip bile olsak bebekler hissetmezmiş doktorum öyle söylemişti. Siz kendiniz için iyi beslenin. Bebişe bir şey olmaz allahın izniyle. Geçmiş olsun
Sevilss Merveidareci Bende oldum bir şey olmadı ilaçsız atlattım ağrılı gripli ama çok beslenmeme dikkat ettim bol meyve meyve suları içtim taze sıkılmış vitamin ilaçlarımıda düzenli aldım uyudum dinlenmeye çalıştım zaten uyku basıyor halsizlikten umarım kolay geçer ama biz hastaneye falan gitmedik götürmediler sadece test yaptırdık. Bol su iç ki boğazında tutunmasın. 3 ay oldu tek sıkıntım hala koku tat alamıyorum
beydaayuzguul Merveidareci ben 23+2 de geçirdim 1 hafta hastanede yattım evde nefes almakta zorlandığım için ilaç kullanamadığım için kan sulandirici iğne yapıldı 1 ay boyunca kullandım hastane sonrasında da bebeğe geçmiyor dedi doktor şuan 36+2deyim çok şükür bebek de bende iyiyiz hiç korkmayın stres insanı daha çok hasta eder geçmiş olsuun 🙏
Uyumsuzzz Ben 4 aylıkken covid geçirdim ilaç kullanmadan bol bol vitamin alın limon sarımsak sirke karısım yapıp içiyordum allahım izniyle birşey olmaz