Mom526 Hemoroid bölgesinde meme oluşmuş ve sabaha karşı uyutmadı..Proctolog krem verdi doktorum ama yine de agriyor ..Ne yapacağım bilmiyorum, sicak suya oturdum biraz ağrısı gecti bir de zeytinyağı sürdüm. Başka öneriniz var mı?
Nurhanimm Mom526 Kremi tek gecerim zamanla hafifletiyo cok iyi geliyor bana iyi geldi suanda var cidden canimi yakiyo ya
SerpilEsra Mom526 bendede var sadece kasinti oluyor agri yapmiyor normalmi kontrolde soyleyecegim doktoruma
Oznurakts Mom526 Gazlı içecekler, acı ve baharatlı + hazır paket yiyeceklerden biraz uzak durmaya başladım daha rahatladım sanki sizde bir deneyin belki işe yarar
Mom526 Nurhanimm proctolog kremini nasılsın sürüyorsunuz kutunun içinde fitil de var ?tarif eder misiniz bir de hemorid bölgesinde kanama da var?
Milenka Mom526 kanamaniz var ise beslenmenize ekstra özen gösterin. Kabızlık vs ekstra tetikler. Acıdan turşu dan uzak durun. Başka yapacak pek birşey yok. Zeytinyağı ve kreminizi ihmal etmeyin faydası oluyor.kanamaniz içten ise kremin ucuyla içine doğruda sıkabilirsiniz
Nurhanimm Mom526 kanama yok ama olusmadan once olmusti. Damar catlamasi sonucu oluyo batma hissiylr birlikte 1 den 4. Evreye kadar bu hemoroid benimki 4. Asama yani ameliyatla anca duzelir icten sisen meme disarda gebelikte cok artti maalesef..
Meyracukurmaraz Benimde olmuştu lavaboya falan girdikçe parmağımla geri ittim yavaş yavaş o şekilde geçti çok şükür
SerpilEsra Mom526 ilk gebeligimde sadece kanama oluyordu baska bir rahatsizligi yoktu simdi kanama yok ama disarida duruyor rahatsizlik veriyor
Mom526 SerpilEsra ben söyledim canım da sadece proctolog verdi bana bir de kabiz olmamak için osmolak şurubu
Hellobaby2 Benim doğumdan önce vardı hemoroid, normal doğumdan sonra dahada çıktı şişti. Neler denedim geçmedi. Sarı kantaron yağı aldım şırıngayla içine sıktım birkaç gün yaptım tamamen geçti. Yoksa ameliyat bile düşünmüştüm