Merhaba kızlar,
Bugün kalp atışını duymak için heyecanla doktora gittik. Bebeğin 7 haftalık olması gerekirken gelişimi 6+2 görünüyor ve kalp atışı 105. Doktor yavaş gelişen bir bebek, düşük riski olabilir dedi, biraz da düşüğe hazırlayıcı bir konuşma yaptı. Çok moralimiz bozuldu. Bu durumu yaşayan var mı? Bebeğiniz sonrasında toparladı mı?