Seross10 20 gün oldu hala ikili tarama sonucum çıkmadı.. Sizlerin kaç günde çıkmıştı hanımlar. İkili tarama böyle geciktiği için normalde çıksa 3lüyü yaptırmak istiyorum aklımda iyice soru işareti bıraktı
milla-s Seross10 bi sonraki hafta çıkmıştı benim. Bir yanlışlık olmuş olmasın? 20 gün baya uzun yani.
busrakaripek Seross10 ben de geçen Pazartesi kan verdim bayramdan dolayı 15 20 günü bulabilir dediler. Niye bu kadar geç anlamıyorum
Seross10 milla-s araya bayram girdi diye dediler ama yinede uzun geldi açıkçası bayram sonrasında ki hafta çıkabilirdi
Seross10 Nurtrky hastanenin laboratuar sonuç sayfasına da bakıyorum gösterilecek onaylı sonuç yok diyor
Seross10 busrakaripek insana daha çok stres yaptırıyorlar. Anlamadım gerçekten cuma günü randevum var umarım o zamana çıkar bekliyorum öyle