Happy kidse yazdım ama orda çok cevap veren olmuyor birde buraya yazmak istedim 20 günlük bebeğim kakasını yapamıyor yapmak için ağlıyo ıkınıyo midesi taş gibi sertlesti gaz damlası verdim ama çok işe yaramadı gazını çıkartıyor tek sorun kakası. Hatta bu yüzden 2 dk 3 dk emip bırakıyor