MeralHyusein ben en son 24. haftada yaptım ama göbeğim çıkık olduğu için havaalanı personelini ikna etmek durumunda kaldım. Elimde 24. Haftada olduğuma dair bir şey yoktu sağolsunlar üzmediler. Ama 28-36 hafta arası rapor alın dediler. Normalde 36nın başından itibaren yasak ama benim doktorum 32den sonra doktor izin yazmayacağını söyledi.