Slnmrcmk Selam kızlar. 20. Haftadayım, uyku düzenim alt üst. Gece ya uykuya geç dalıyorum ya da wc ye gittikten sonra asla bir daha uyuyamıyorum. Bu haftalarda benim gibi uyku sorunu yaşayan var mı? Şimdiden teşekkürler🌸
Yagmur00 Slnmrcmk bende oyle yım canım cok uyukum oluyo gece kalkıyorum uyuyamıyorum sabahta 6 5 gibş kalkıyorum ne Olcak bende bilmiyorum okdar cok tatlı uyukum oluyo ama uyuyamıyorum bide erken kalkıyorum
poyrazinannesi3547 Slnmrcmk ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri uyuyamıyorum hele gün içerisinde 5 dk yatamıyorum 6 7 saat zar zor gece yatıyorum neden böyle oluyo bilmiyorum ne güzel tüm gün yatanlar var
Birkuzucukbeklerken Slnmrcmk canım benim biraz erken sanki uyku problemi yaşaman için sıcaktan etkilenmiş olabilirsin belki
Mucizepamugum Slnmrcmk 😂 balayi falan olmadi benimde malesef istifralarim devamke kasik agrilari bel agrilari devam etti hep uykuyu sevmeyen ben yastiga basimi koyar koymaz gidiyodum o haftalarda simdi de gece lavabodan gelince uyku gelmiyo hemen telefonda gezerken uyuyup kaliyom 34 haftaligiz cok şükur 🤲🥰
Zumra-54 Slnmrcmk 😂😂valla ben bu hamileliğimde hiç balayı dönemine giremedm dha böylede doğurcm heralde🤣🤣
Slnmrcmk Valla anlamadım ben de sıcaktan mı, bana da erken giib geliyo ama resmen gece olsun istemiyorum.😒