Kader112 Merhaba anneler, Haftamıza girmiş bulunmaktayız. Kızım için dağıtmalik hediyelik yaptırmayı düşünüyorum. Güzel şık birşey arıyorum. Fakat instgrandan vs güzel birşey bulamadım. Yaptıran ya da yaptıracak olan anneler nereden yaptırıyorlar? Paylaşabilir misiniz, bize de fikir olsun 😊
Aanneoldumm Kader112 ben de çook baktım ama herkes magnet vs yapıyor bebeğim yeni doğacağı için Yasin’i Şerif tesbih ve magnet olarak hediyelik ayarlicam ismine özel çikolata yaptırcam ve lohusa şerbeti dağıtcam
Aanneoldumm Kader112 hem yasin okudukları zaman sevabı bana ve bebeğime de gider diye düşündüm ayrıca ucuz bi sayfa buldum 3 TL seti
Doga_77 Kader112 günaydınnn kızlaar🤗 bende dün makrome ipinden anahtarlık yapmaya başladım daha halkasını takmadım☺️ bide güzel bi etiket hazırlamayı düşünüyorum bitti gitti😄 minik tatlı duruyor fikir olsun diye paylaşayım dedim☺️ https://resimlink.com/C3yAl
eaktr Kader112 merhabalar, https://resimyukle.io/r/roVjP52rfk benim hediyelikler bu şekilde 🙃 kendim istedim model renk falan 💙 süslü bebek havuzluhan sayfası var instagram da aynı zamanda yeri de Eminönü’nde havuzluhanda🥰
Mihriban00 Elsu26 ben nikahımda batırmıstım yasin tesbih cantası set olarak insgramda alya_mevlid_hediyelikleri cok guvenilir sayfa istersen burdan bakabilirsn canım
Aanneoldumm Elsu26 canım sayfanın adı hicazavm alışveriş yapmadım daha önce ama dolandırıcı gibi durmuyor
Canankp Doga_77 malzemeleri nerden aldınız ve yapımını bir yerden bakarak mı yaptınız acaba çok güzel olmuş
MerveZMC Ben el emeği olmasını istiyorum o sebeple kavanoz şişe ve etiketlerimi hallettim süslemem kaldı 😌 https://resimyukle.io/r/6T2V1sUdA5 https://resimyukle.io/r/aH60y9d8SE
Umay21 Bende makrome anahtarlık yapmayı yada yaptırmayı düşünüyorum çünkü akrabamıza bebek görmeye gittiğimizde vermişti hala kullanıyorum güzel hatıra oluyor Yasin’i şerif düşünmüştüm bir ara ama kızımız olacağı için bizde 6 aylık kınası olur onu da o zaman dağıtmayı düşünüyorum ☺️
Doga_77 Canankp tuhafiyelerde satılıyor malzemeler makrome ipi dersen gösterirler☺️ yok canım bakarak yapmadım, elim yatkın bi de elin alışırsa hiç zor değil çok basit yaparsın. linkteki duvar süsüyle çizimi de ben yaptım ☺️ https://resimlink.com/ETPGw
Baloncuk41 Misafir kabul edicekmisiniz ben pek sanmıyorum sadece ailemize yani halasına teyzesine anane babane icin skulent istiyorum o kadar 🤷🏻♀️