Lamia53 38+2 bugün sezeryan giricem 8 de yatışım yapılacak postumu gören herkezden dua istiyorum Rabbim tüm hamilelerin sağlıklı bir şekilde yavrularını kucaklarına almayı nasip etsin 🤲
MelekAlyaM Lamia53 Allah sağsalim kucagına almayı nasip etsin. Kolay geçsin doğumun inş. Sende bana dua et bende o günleri göreyim daha 12 haftalıgım
sosi5 Lamia53 kuzum dogun yapanin duası kabul olur derler ikizlerime dua edermisin 26 haftalik doğdular rabbim sağ salim evlatlarimi bana bağışlasın insallah sende kazasiz belasiz al kucağına kuzum