Kızlar 32+2 haftalık kız bebeğe hamileyim ve sol kasığımın alt tarafında yumurta büyüklüğünde bir şişlik var bu nerdeyse 1 aydır var ama çok fazla hissetmediğim için umursamadım ve hamileliğimin son dönemleri olduğu için normaldir diye düşündüm ama bu birkaç gündür büyüme yaptığını ve ağırdığını fark ediyorum özellikle de yürüyünce biraz internette bişeyler araştırınca fıtık olabileceğini gördüm böyle birşeyle karşılaşanınız yada yaşıyanınız var mı acaba korku ve panik içerisindeyim yarın hemen hastaneye gidiyorum zaten kadım doğum doktoru anlar mı yoksa başka bir bölüme mi gitmeliyim ?🥺😨