Yavrumuzu görüyoruz iyi olduğunu öğreniyoruz iyi boş ama 9 aydır ne çektik beee git git … minibüsten iniyorum dilim dışarda sıcaktan yurunmuyor arkadaş ya o kadar kişiyi beklemekte cabasi… şimdi yine 9-9.30 gibi hastane olucam son muayenem insallahhhhhh kiii doğumu özelde düşünmüyorum çünkü 😒😒⌛