Aynı durumdayız. 39+4 üm, bende bugün gidicem. Benim 1 cm açılmam vardı Cumartesi. Ne sancı ne başka bişe yok. Suni istemiyorum dedim ama alttan bir ilaç konuluyormuş onu deneyelim istersen dedi. Benimde kafam çok karışık. Eğer zor olacaksa sezaryen olsun diye düşünüyorum ama hiçbir şeyin garantisi yok maalesef…