36 gün önce sezaryen ile doğum yaptım arkadaşlar aslında herşey normal gidiyodu ama dun kanamam artti ve kirmizilasti regl donemindeymisim gibi suan. Bu normal mi sizce bu kadar degisim olmasi son gunler olmasi gerekirken. Dikişlere zarar vermis olsam bu şekilde olmaz demi. Doktora da gitcem ama kafama takildi uyuyamıyorum.